Rock in the Branding is het thema van Screenforce Day 2019. Tijdens Screenforce Day op dinsdag 8 oktober word je bijgepraat door nationale en internationale sprekers over de waarde die TV genereert voor mensen én merken. Nu en in de toekomst.
Keynotes
Zoals je van ons mag verwachten bieden we ook dit jaar weer goede keynotes:
- Marketeer Wiemer Snijders heeft de ambitie marketing naar een hoger plan te tillen en mensen wakker te schudden met evidence based thinking en de bananencurve. Welke rol TV hierin speelt? Dat zal hij deze middag duidelijk maken.
- Reclamestrateeg Wim Vermeulen. Door de steeds groeiende berg aan data, de invasie van algoritmes en een consument die liever ontsnapt aan reclame, verliezen reclamecampagnes steeds meer hun effect. Het wordt tijd om de teugels opnieuw in handen te nemen. Onder de titel van zijn gelijknamige boek Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow legt Wim onder meer uit hoe het menselijk brein werkt en wat je als reclamemaker moet doen om de luie consument te helpen met het maken van de juiste keuze.
Ster, Talpa Network, Viacom en RTL en BrandDeli
Dit jaar vullen we Screenforce Day op een andere manier in. Naast de keynote sprekers wordt je door Ster, Talpa Network, Viacom en RTL en BrandDeli geïnformeerd over de thema’s die de komende jaren een rol zullen spelen in de ontwikkeling van de TV-industrie.
Sprekers Screenforce Day 2019
Wiemer Snijders
Partner, The Commercial Works
Wiemer Snijders is schrijver, spreker en partner bij The Commercial Works. Hij is de initiatiefnemer en editor van Eat Your Greens: een collectie van evidence based publicaties van thought leaders uit de internationale marketing- en reclamewereld, waaronder Bob Hoffman, Byron Sharp, Faris Yakob, Mark Ritson, Peter Field, Rory Sutherland en Tom Goodwin. Als partner bij The Commercial Works helpt hij zijn klanten bij het begrijpen en toepassen van op feiten en bewijs gebaseerde kennis, zodat zij de effectiviteit van hun marketinginspanningen kunnen vergroten.
Wim Vermeulen
Managing Director, Dentsu Consulting
Wim is Director of Strategy and Innovation bij Dentsu Aegis Network en Managing Director van Dentsu Consulting in Brussel. Hij heeft veel ervaring in zowel de digitale als de traditionele reclame-industrie. De creatieve bureaus waar hij werkte, de startups waar hij bij betrokken was en de internationale digitale bureaus waar hij leiding aan gaf, hebben hem uitvoerige kennis gegeven over digitale transformatie en merkinnovatie. Wim is docent aan de Solvay Business School en spreker op diverse (inter)nationale congressen en events. Wim is schrijver van het boek Marketing for the Mad (Wo) Men of Tomorrow.
Peter de Mönnink
CEO Talpa Network
Oktober 2018 – HEDEN: CEO Talpa Network
Januari 2018 – oktober 2018: CEO Talpa TV & Talpa Media Solutions & CCO Talpa Network
2014 – 2017: CEO Sanoma Media BENE/ SBS Broadcasting
1990 – 2013: Verschillende functies binnen Reed
Business Information, Reed Elsevier en Reed Business NL
Over Talpa Network: Talpa Network (voorheen Talpa Holding N.V.) is de houdstermaatschappij waarin John de Mol al zijn media-activiteiten heeft ondergebracht.
Frank Volmer
Algemeen Directeur Ster
Frank Volmer (1966) is in 2016 begonnen als Algemeen Directeur van Ster. Daarvoor heeft hij, met een korte onderbreking, ruim 20 jaar gewerkt bij Telegraaf Media Groep (TMG) waar hij diverse managementposities bekleedde.
Over Ster: Ster exploiteert reclamezendtijd op de televisie- en radiozenders en de websites en apps van de publieke omroep, levert kwaliteit voor de adverteerder en zendt reclame uit met respect voor het Nederlands publiek.
Matthias Scholten
Managing Director RTL FC Group
Matthias Scholten is verantwoordelijk voor de nieuwe creatieve unit van RTL Group: Format Creation Group (FC Group). Deze club creatieven gaat nieuwe innovatieve non-scripted formats ontwikkelen voor zowel lineaire TV als VOD-platformen.
Scholten is in 2006 gestart bij RTL als Directeur RTL Productions, het in-house productiebedrijf. In 2008 richtte hij RTL Concepts op en vanaf 2009 was hij als managing director van de afdeling Content verantwoordelijk voor de programmering, formatontwikkeling en live entertainment. In 2018 richtte hij de Creative Unit op met als doel innovatieve content te ontwikkelen.
Judith Peters
VP Head of Channels & Marketing van Viacom Benelux
Judith Peters werkt ruim 11 jaar bij het Amerikaanse mediabedrijf met in het zenderportfolio MTV, Comedy Central, Spike en Nickelodeon.
Peters werd al snel eindverantwoordelijk voor Nickelodeon, het #1 kidsmerk in Nederland. In 2012 werd Peters onderdeel van het Comedy & Entertainment team en speelt sinds 2014 een belangrijke rol in zendermanagement en marketing voor het gehele merkenportfolio. Ze heeft drie succesvolle lokale Comedy Central Roasts neergezet (Gordon, Giel, Johnny de Mol en dit jaar Ali B) en heeft niche-TV zender Spike gelanceerd als ook MTV Ex on the Beach: Double Dutch, Comedy Central Drunk History, Spike Harrie Van het kamp naar de Ring, Spike Bellator en Nickelodeon De Ludwigs.
Aanmelden
De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Heb jij deze niet ontvangen maar wil je wel aanwezig zijn bij Screenforce Day 2019? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl.